Tema: Re: keletas klausimų apie remontus
Autorius: E=mc^2
Data: 2010-11-11 16:28:13
1. Uztepk bet kuo tik ne spaklium. Geriausia sueis gipso Perfliksas, na dar
rotbandas, plyteliu kliejai
2 Tuo paciu kaip ir grindis, siaip cia jau geriau rotbandas. ji siek tiek
galima paslifuoti. Po to sluoksnis spakliaus
3. Dreles gal ir uztektu tik vargo bus. Geriau perfas.
Galvute pigiausia, tik kad butu deimantine, na nebent tau miliona skyliu
padaryt reikia, tada jemk rimtesne.
Geriausia itvirtinti Elektrogips, bet sueina plyteliu kliejai, perflixas, na
ish bedos rodbandas
4 Cia gal kas nors kitas sugalvos pigu ir gera sprendima

P.S. Zmones nemushkit. Dalinuosi praktika, kas man suejo....

--
E=mc^2

www.e-juvelyrika.lt
www.it-zona.lt