Tema: Re: Kas be Baltijos Brastos ir Graveros gamina stiklines duso kabinas?
Autorius: Rimas
Data: 2010-11-11 07:39:57
Nežinau kokie tavo poreikiai buvo,
bet kai aš stiklitoj dariausi, tai man parodė ir vyrius, ir rankenėles
ir stiklo pavyzdžius ir pan. Nieko papildomai neieškojau.
Pigiau nesigavo - tiesa gavosi turbūt, nes berods nuo suderėtos 1900Lt
kainos už viena paprastą sieną ir kitą su durim, kaip kažkiek
pažįstamiems, prasidėjus krizei padarė už 1600Lt. Ir kad geriau, tai
tikrai, lyginant su baltijos brasta ir pan.