Tema: Re: Klausimas dėl kanalizacijos
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-11-09 12:05:39
To pacio STR 9 priedo 4 straipsnis:
"...Minimalus atstumas nuo atskirai statomo Namo ir jo priklausinių
(išskyrus nesudėtingus
statinius) iki kaimyninio žemės sklypo ribos turi būti ne mažesnis kaip 3
metrai. Minimalus
atstumas tiesiamų inžinerinių tinklų iki kaimyninio žemės sklypo ribos turi
būti ne mažesnis kaip 1
metras, jei nepažeidžiami kaimyninio sklypo savininko (naudotojo) interesai.
Mažinant pastatų
atstumą iki kaimyninio žemės sklypo ribos arba blokuojant gretimų žemės
sklypų pastatus, turi būti
išlaikomi gaisrinės saugos reikalavimai (žr. STR 2.01.04:2004 [6.2.12]) ir
gautas kaimyninio žemės
sklypo savininko sutikimas raštu, išskyrus tuos atvejus, kai pastatų
blokavimas numatytas
patvirtintuose teritorijų planavimo dokumentuose. Mažinant tiesiamų
inžinerinių tinklų atstumą iki
kaimyninio žemės sklypo ribos, reikalingas šio sklypo savininko sutikimas
raštu. Atstumai nuo
nesudėtingų statinių iki kaimyninio sklypo ribos nurodyti STR 1.01.07:2002
[6.2.5]."

Jei bus 1 m ar >, problemu lyg ir neturetu kilti, bet cia turbut traktuojama
iki sulinuko krasto, o ne iki vamzdyno.