Tema: Re: Del balkono stiklinimo aliuminio sistemomis
Autorius: Stilo
Data: 2009-03-20 14:58:45
  Slankiojantys aliuminio remai gerai apsaugo nuo vejo ir letaus
(rasau is savo patirties) ir sulaiko siluma balkone,
tiesiog ne tiek daug, kiek sulaikitu PVC profilis su
stiklo paketu. Bet, mano manimu, PVC (o tai pats silciausias budas)
apsimoka tik jei planoji rimtai siltinti ir daryti kambariuka su
sildimu ir t.t., kitais atvejais patogiau slankiojanti sistema,
O jei nesiltinti balkona ir temperaturos skirtumas aliumino ir PVC
atveju bus minimalus.

  Mano balkona beveik pries 2 metus stiklino UAB "Tekrita"
Galiu papasakoti, kodel pasirinkau sita firma:
Norejau aliuminini remu, paklausiau cia rekomendacijos, bet niekas jokios
firmos ne patare :(
Tada suradau per katalogus visas firmas kurie specializuojasi tokiu
stiklinimu, Pradejau su visais bendrauti:
Is vienos firmos atvaziavo matuoti girti ir vienas vos neiskrito is balkono
(issigandau :( )
Kiti patys ilgai abejojo ar sugebes pagaminti toki dyyydeli (3,60m x 0,8m)
Dar vieni naudoja rusiska profili, kuris biski pigesnis, bet ji butina
dazhiti ir t.t. (man ne patiko)
Kiti siule pagaminti rema ir atvezhti, o ideti siule man paciam :)
O vaikinai is Tekritos man is pirmo susitikimo patiko:
Preliminariai kaina pasake telefonu, sutartu laiku atvazhiavo: parode
nuotraukas, profili
(visa tai nemokamai, gali po to neuzsakineti). Nu as dar savaite ieskojau
geresniu variantu, bet ne radau :) Tik tada sudariau sutarti. Ir dabar matau
kad neapsirikau: pagamino laiku, kruopsciai istate (Senas namas-  kreivas
balkonas :)
 pats nesitikejau kad liuks iseis).
Ir kaina, kaip ne keista, buvo viena is pigiausiu...
Vienu zodziu visiems rekomenduoju:
www.tekrita.lt