Tema: Re: naujos indaploviu technologijos
Autorius: Movila
Data: 2010-11-09 09:43:54
Ne visos, jei kietas vanduo, tai liks dryziai ant indu. Garu programa
minkstina vandeni, todel isplauna labai gerai. Siemens tikrai geros tos, kur
skirtos vokieciu rinkoms, o del populiariausiu SN65T050SK dabar ,kaip
niekad, nusiskundimu daug. Kaip Siemens vardo, indaplove nekainuoja kosmoso,
uz tai daug kas ja turi. Bet pagrindines bedos: luzta apatinio stalciaus
ratukai,  daznai stiklai prastai isplauti, pasitaiko nemazai gedimo atveju,
o ,svarbiausia, moterys skundziasi, kad labai nepatogus krepsiai indams
sudeti- del sio dalyko nusiskundimus girdziu nuolat. Aisku, yra ir kitu
nuomoniu, bet neigiamu daugiau.