Tema: Re: Gartaukis netraukia...
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-11-08 17:29:13
padaryk eksperimenta ir tada bus aisku ar viskas cia aisku :)
atjunk gofra nuo ismetimo, kad galetum "paciupineti" kaip smarkiai ispucia
ora. tada ijung gartrauki skirtingais rezimais, uzvirink ta nelemta puoda ir
ziurek kiek tu garu sutraukia kiek ne. ar skiriasi nuo to kai gofra
tvarkingai pajungta prie ismetimo angos ar ne.
nes pagal aprsyma tai arba labai hiperbolizuoji savo nelaimes, arba kazkas
negerai, pas mane buvo imontujamas teleskopinis fagor gartraukis, jie
skaitosi silpnesni uz kaminus, bet vis vien sutraukdavo >2/3 visu garu.
kitas klausimas del tu garu, ar atidengus puoda, kada jie pliupteli is puodo
tie garai nesutraukiami, ar verdant atidengtam puodui, kada jie pastoviai
kyla jie nesutraukiami? nes pirmu atveju tai nieko stebetino, antru manau
turetu tikrai nemaza dali garu sutraukti.