Tema: Re: dekoratyviniai radiatoriai
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-11-08 15:14:02
tai kas per svetainė, kad grindų neužtenka? visos sienos vitrinos ar ką?
ar šildymo vamzdžiai jau pakloti? mano supratimu lietuvos sąlygoms grindų
turi pilnai pakakti. be to nžn koks pas tave ŠS, kiek žinau NIBE turi ŠS kur
gali paduoti dviejų skirtingų temp vandenį į skirtingus kontūrus. kitu
atveju turėsi keltį temp visoje sistemoje iki 50, kad radijatorius efetą
duotų, kas kaštuos nemažus $, tada geriau pakelti temp iki 40 ir šilumos
turi tikrai užtekti. jeigu ŠS galingumas gerai paskaičiuotas, o jeigu esmė
tame, kad ŠS galingumo neužtenka tai jokie radijatoriai nepadės.