Tema: Re: Paskirstymo skydas
Autorius: Ostapas
Data: 2010-11-08 14:49:49

o kaip paskirstyt apkrovas per visas tris fazes? Pirmas aukštas ant vienos fazės, antras - ant kitos, o skalbiankė/indaplovė/boileris ant trečios?
btw, ar tik ne pats užrodei kažkada Schneider Electrics brošiūrą "Vadovas po elektros instaliacijos pasaulį"? ten įrašyta rekomendacija iki 8 lizdų vienam automatui...