Tema: Re: Klinkerinės trinkelės terasoje ant betono - ar laikysis ?
Autorius: Rimokas
Data: 2010-11-08 11:01:44
  Visu pirma pats pavirsius orientuotas kazkiek , kad butu nuolydis nuo namo
.. Nera tokio dalyko , kad atsirastu bala . Kitas dalykas - ten tas atsijas
sugrust i tarpa , vargo vakariene . Plysiukas siaurutis , sluoji ir sluoji
kelis kartus tas atsijas , paskui plauni plauni vandeneliu . Ir taip kelis
kartus , kol ant nuomones rodos , kad bus gerai ... :-)) . Nezinau , kaip
ten po atsijom , bet kad ten vandens susirinktu didesnis kiekis vandens ,
kuris stumdytu trinkeles ... gal ir gali taip but , bet kol kas pas mane
laiko gerai ...