Tema: Re: kaip sujungt 5x6 kabeli?
Autorius: Darius
Data: 2010-11-07 14:43:03
Dekui Evaldai

o jeigu 2 movas daryt? nes nuplesta apie 1 metras kabelio ir teks dadurt
kabelio.
ten visokios varzos ir kiti parametrai nesikeis?

"Evaldas"  wrote in message news:ib4c0h$sb8$1@trimpas.omnitel.net...

"Darius" <biesass@gmail.com> wrote in message
> [...]

http://www.elstila.lt/?mod=elstilashop&act=browse&lang=lt&parent=1007

Kiekvieną taip sujungtą kabelio laidą užtrauki termofitiniu vamzdeliu ir po
to ant viršaus dar vieną arba du sluoksnius termofitinio vamzdelio ant viso
kabelio, čia vamzdelį geriau imti tą kuris su klijais. Sujungimus daryt
taip, kad jie nebūtų visi vienoje vietoje (šalia vienas kito) o prasilenktų.
Minusas tas, kad šiam sujungimo būdui reikia specialaus preso.
Kitas būdas kurį pasirinkčiau aš pats susukti aplituoti ir toliau vėl tas
pats termofitinis vamzdelis

> beje ar blogai, jei namo ivadinis kabelis (12kW) tures sujungima?

Px, ir 1200kW daromi sujungimai.