Tema: Re: Kopėčios
Autorius: priest
Data: 2010-11-05 12:28:16
Aš namų priežiūrai ( standartinis 1a. namas su mansarda) nusipirkęs būtent
Zarges "stremiankę" pačią aukščiausią ( nepamenu aukščio), kokia tik buvo iš
Zarges pasirinkimo. Kainavo prieš 4 metus 400Lt. Brangu, bet kokybė
superinė. Namų vidui ( lentynoms, lemputėms net aukštam garaže, mansardos
langams valyti iš lauko, net lietvamzdžiams išsivalyt aplink garažą)
visiškai pakanka. Jeigu reikėtų lipti ant stogo ne per garažo stogą- jau
niekaip, reikia ilgų išlankstomų. Bet išlankstomų ilgų kopėčių prireikia
tiek retai, kad manau neverta į jas investuot, o po namus tampyt jas
lemputėms keisti- nepatogu ir nepraktiška.
Jeigu Zarges per brangu, siūlau panaršyt internet, gal rasi tas čekiškas,
nes kokybė jų tikrai nebloga man pasirodė, o kaimynas jas pirko už 300 Lt,
kai Zarges tokios pat kainuoja 800 Lt. (6m. ilgio sulankstomos).

priest