Tema: Re: zidiniu kapsuliu gamintojai
Autorius: Sail
Data: 2010-11-05 10:02:55
Jusu zidiniu atveju malku sudegimo greitis ir stiklo svarumas bus
atvirksciai proporcingi dydziai.

Malkos sudega greitai, nes zidinys nesandarus, uztat istraukia viska
greitai, ir derva nesikondensuos (bent jau leciau) ant stiklo. Jei zidinys
tik del vaizdo, tai gal ir gerai.

Padarysit zidini sandaru, bus stiklai juodi.

Normaliu atveju zidinio kapsule turi but sandari, o stiklas turi nusivalyt
nuo karscio, bet is kolegos maketo matosi, kad sioj konstrukcijoj norimos
stiklo temperaturos pasiekti nebus imanoma. Elementariai stiklas per toli
nuo ugnies, ir didelis atviras stiklo plotas.

Nepykit, jei kieno nuomone nesutaps su mano, cia pastebejimai is patirties.