Tema: Re: Uredija: Adatinis græþinys
Autorius: Uredija
Data: 2010-11-04 11:54:49
Kalbat taip lygtai patys butumet dare:))). Pragrezi ir iklai va kaip reikia
daryti. Smeli nemoku daryti, nes pas manes nera smelio. Grezi iki vandeningo
sluoksnio , o tada ikali dar koki 1,5 metro ir viskas. Dar nie vienas
neusseko grezinys. Adatas galite isigyti Taurageje. gamina toks zmogelis.
867657000 Valius. Ten kiek girdejau jo kaimynas ir stato tas adatas tai
manau sutarsite. O jei kam reik fotkiu ar taip patarimo tai rasykit man
asmeniskai.