Tema: Re: dujinis sildytuvas?
Autorius: AurimasB
Data: 2010-11-03 15:43:54
na nzn, turiu as toki 4kw pasisildau bute kol dar sildymo neijungia, ar kai anksti isjungia.. kambarys 25kv tai per valanda-pusantros susyla nuo 20 iki 24-25 laipsniu.. langa laikau virsu atverta, bet vis tiek ilgiau nei valanda sildant pradeda smirdet, galva skaudet ir pan.. nelabai jis tinkamas darbo veitoje ar gyvenose patalpose, mano nuomone, jei labai gerai vedisni tai gal, bet sils ilgai ir isjungus greit atves, kol visos konstrukcijos nepersils.. toki nedideli plota gal geriau elekta sildytis, nebutu ten gi baisiai dideles islaidos..