Tema: Re: sodo namelio sildymas suskystintomis dujomis
Autorius: Bilibobas
Data: 2010-11-03 15:25:36
AS kurenau 140m2 balionais. Tai visai normaliai. Aisku statyba nauja.
Man gavosi 5-6 menesiui, o kaip buvo labai salta -18-20 lauke tai iki 8 daejo.
Sildoma buvo 70m2 grindys, 70  radiatoriais. Laikiau ~ 21-22, nakti zinoma maziau
Katilas Junkers 28kW
Taip kad 40M2 nameliui, tai nemanau kad tiek reiks.
Skaiciuok balionas i savaite, jei pildysi pats kolonelej. Jai keisi balionus i gatavus, tai bus daugiau.
Isitikinau tuo pats, nes pradzioj keiciau. Gaunas + viena  diena sildymo jei pildai pats. Jei lauke salciau,
tai visos dvi.
Dabar imonej padarem su balionais, tai sildom ~120-140m2, katilas turbininis, muras sienos biski siltinta,bet grindys ne.
Vienzo nepats silciausias pastatas, savaitei gaunas ~ balionas.
Taip kad variantas su balionais geras, jei nera alternatyvu, o juos pakeist tai nera didele beda.