Tema: Re: REQ:Karsto oro ventiliatorius
Autorius: arne
Data: 2010-11-03 13:05:09
pirkau is senuku analogiskas tik galingesni, galiu pasakyt nei karto dar
nebuvau pajunges per praeita sildymo sezona. Tiesa pas mane zidinys
apacioje salione tai naudoju ji tik vakare papildomam komfortui pora
laipsniu pakelti nuo 20 iki 22, esme tame, kad i virsutinius kambarius
siluma ir taip suvaiksto pagal dabartini isplanavima per pravertas duris.