Tema: Re: karkasinio namo sienos 'sumustinis'
Autorius: AurimasB
Data: 2010-10-29 12:33:43
NU NU prasom detaliau, tavo manymu kondensatas turi kiaurai siena laukan išeit? kad nesuidarytų kondensatas konstrukcijos paviršiaus temperatūra turi būt didesnė už rasos taško temperatūra (šiltas oras prie vėsios konstrukcijos atvėsta, jame "nebetelpa" šiltame ore buvęs vandes kiekis, jis kondensuojasi jei taip liaudiškai paprastai :) ) .. kuom tai suije su sienos "kvėpavimu"?.