Tema: Re: skalbiankes meistro, Kns
Autorius: S
Data: 2010-10-28 12:43:25
Labas,

As turiu toki kontakta, vardas Marius, tel 698 05343.
Galvos neguldysiu, bet man iki siol problemu su juo nebuvo.
Teko bendrauti kelis kartus, nes taise mano skalbykle (padeveta, tai vis kas
nors iseina saibom),
pardave man deveta miele dziovykle, kuri jau daugiau kaip metai sukasi kaip
bite.
Jis siaip tik skalbyklemis ir dziovyklemis uzsiima.