Tema: Re: Kaip paskai?iuoti energijos nuostolius?
Autorius: Ekokodas
Data: 2010-11-04 10:01:52
Tai pasiskaiciavau- gaunasi 5W/m mazesnis nuostolis su poliuretanu negu su
gipsu ir ta stiklo vata, ar kas ten buna.
Tai kai aplinka +6C. Jei ten palepeje buna -20C salcio, o paduodamas
+60+70C, tada ir watu gausi daugiau, bet jei gerai uzizoliuota tuo gipsu -
gal plesyti neverta. O atviras vietas - aisku uzdenk tuo pamperiu - blogiau
nebus.