Tema: Re: pirties krosnies su pakura isoreje montavimas
Autorius: Blinda
Data: 2010-10-27 09:19:52
Yra speciali plokste kuri tinka net tiesiai ant krosnies deti (bet tai nera
gera mintis deti tiesiai ant krosnies tunelio, nes jis turi ausintis). Turiu
viena lapa senai nusipirkes (kazkurioj specializuotoj zidiniu parduotuveje),
buvau galvojes butent tokioje vietoje ir panaudoti, bet be jos apsiejau,
viskas ten man daug paprasciau gavosi..