Tema: Re: Suvirinimo elektrodai
Autorius: Sail
Data: 2010-10-25 13:43:16
Jei nepamirsiu, na ir jei rankos prieis nusipirkt.

Siaip tai skirtumas labai jaucias net anyksciu vario elektroduose. ANO-4
lyginant su AV31 labiau taskosi, greiciau pameta lanka, ant elektrodo galo
lieka pridegusio slako, kas pasunkina pakartotini uzdegima.

AV61 isvis kosmosas. Su mano netobulu aparatu (savadarbis su lyginimu) ju
isvis neuzdegsi prie 44 Voltu. Uzkurt pavyko siaip ne taip prie >60 voltu,
uztat siule be slako intarpu, vandens nepraleidzia, ko ir reikejo mano
atveju.

Vienzo istisas mokslas, kuriuo reiktu rimciau pasidomet. Ir teoriskai, ir
praktiskai.