Tema: Re: grindinis sildymas (Kb)
Autorius: aiva
Data: 2010-10-22 16:32:59
analoginis. ant paduodamo i sildomas grindis vamzdzio stovi dvi heimeyer
temperaturines pamaisymo galvos. pirma (yra schemoje) nustatyta ant 30,
termodaviklis uzdetas ant paduodamo i sildomas grindis vamzdzio. antra
lygiai tokia pati yra uz pirmosios, pries padavima i grindu kolektoriu.
salto vandens pamaisymas pajungtas nuo griztancio is kolektoriaus. antra
termogalva nustatyta ant 20, termodaviklis pritvirtintas ant griztancio is
grindu kolektoriaus. dirba kaip bet kuri termogalva - kol jai is
termodaviklio neateina +20, atidarineja karsto padavima ir kelia
temperatura.
aiva