Tema: Re: namo pridavimas
Autorius: htc
Data: 2010-10-22 15:44:27
del sito (nac. banknotu ) tai viskas aisku,...  man idomu apskritai   kas
geriau  -iregistruoti nama be kanalizacijos, tvoros ir kt. smulkmenu ar  su
minetom smulkmenom...

kiek girdejau kadastras plesia pazkui uz kiekviena sklypo obkekta piningus
atskirai ....

jei eiti minimaliai,.. ar nebus problemu ateityje,... jei kas eis tikrins ir
baus kad  pvz tvora neregistruota ir .t.t
arba priesingai jei viska suregistruosiu,... paskui sugalvos mokescius uz
tai kad tvora , kanalizacija,.... ir. t.t. turi ..