Tema: Re: Betoninės čerpės - kokia firma?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-10-21 18:25:23
Pirma stoga dengiau su monier betoninemis cerpemis. Cerpes is Estijos.
Atstovybe Netoli Minsko plento. Jeigu ko nors reikia tai visada ten gausi.
Atveza su iskrovimu. Iskraunant dali cerpiu sutraiske. Todel sekancia
partija pirkau Eternitiniu. Veza 2-3 savaites. Taip pat pritrukus cerpes -
pavyzdziui krastines -  tas pat laukimas. Iskrovimas tavo rupestis. As
samdziau fiskara uz 100 litu ir pats issikroviau. Nei vienos cerpes
nesuduzo. Trecia stoga dengiau taip pat su eternito cerpemis, bet jos jau
buvo brangesnes ir blogesnes isvaizdos. Abu kartus veze is Lenkijos, bet is
skirtingu gamyklu. Paskutiniu dveju stogu stogas blizgesnis. Uzpykus vandeni
ant monier'o - lieka deme lyg butu vanduo susigeres. Nuo eternito nuteka ir
po akimirkos jos atrodo kaip sausos.
Su benders tas pats servisas kaip su eternitu, nes vezamos is Vokietijos.
Benders atstovai taip pat man aiskino, kad ju cerpes vandens neigeria.
Benders cerpiu "fasonines" dalys brangios. Todel siu cerpiu atsisakiau.