Tema: Re: cirkaliacinis siurblys
Autorius: Night
Data: 2010-10-21 10:40:54
Vienetai manau. Maksimum siurblys per temperaturos rele, kas yra visiskai archaishka. Kai man reikejo,
tai visi santechnikai ziurejo kaip i durna - taigi ateini pakurti katilo, rankyte pasukioji ketursaki ir voila. O
dabar KKK temp ~85, kai lauke +7, i radiatorius turiu paduodama ~48, i grindis - ~33. Pamaisymo
voztuvai automatiskai sukinejasi, Atmoso ventiliatorius pagal darbine temperatura
atsijungineja/issijungineja, guliu, rukau :)