Tema: Re: Termostatas dujiniam katilui
Autorius: Sail
Data: 2010-10-19 09:02:18
Tada teorija tokia: katilas dabar veikia nuo vidinio termostato. Kazka
katile reik perjungt, kad jis zinotu, jog yra ir isorinis termostatas (Ko
gero tiesiog trumpiklis uzdetas tarp kontaktu, kurie valdo katila 2
laidais).

Tai susirandi tuos kontaktus, kur 2 laidais katila valdo. Kai kontaktai
nesujungti, katilas turi nedegti, kai sujungi - uzsikuria. Pabandai, jei
taip ir veikia, liko tik termostato laida ten prijugt ir instaliacija
baigta.