Tema: Re: Indaplovės instaliavimas
Autorius: kriunkis
Data: 2010-10-18 20:08:55
Man visad kildavo klausymas, o kaip indaplovėje vyksta džiovinimas? Į
aplinką drėgno oro tikrai neišpučia, taip kad viskas turi vykti uždaroje
sistemoje, čia bent jau Blomberg taip pas mane. Tai išardęs atrodo supratau
kad šaltą vandenį indaplovė naudoją sienelėms aušinti kai tuo tarpu indai
įkaitinti ir garuoja, tada kondensatas sėda ant sienelių ir išsiurbiamas į
kanalizaciją.

Taip kad mano nuomuonė kad BE ŠALTO VANDENS prastai išdžiovins indus.
Labai įdomu kaip iš tikro...