Tema: Re: del ventiliacines angos i lauka
Autorius: Stork
Data: 2010-10-18 13:58:49
Cia siunte kaip tik veikejas neseniai i pasta:
 Laba diena gerb. x,

Esame bendravę dėl atsinaujinančios energijos šildymo/vėdinimo sistemos.
Tiesa, jau senokai, o aš dabar dirbu kitoje įmonėje.

Šiuo metu dirbu su puikia vėdinimo sistema. BŪTINAI atkreipkite dėmesį.
Įrengti lengva, taupo pinigus ir sprendžia labai daug problemų.
Prisegtame faile rasite smulkesnę informaciją apie vokišką sistemą
“InVENTer”. O žemiau trumpai apie privalumus ir naudą:

- Išsaugo virš 90% paprastai dėl vėdinimo prarandamos šilumos. Tai yra
apie penktadalis visų metinių šildymo sanaudų.
- Veikimui sunaudoja tik simbolinį kiekį elektros energijos (tik 6 litus
per metus).
- Išsprendzia rasojimo, pelėjimo, blogo kvapo problemas.
- Dulkės, gatvės triukšmas ir skrajūnai lieka lauke.
- Įrengti paprasta ne tik naujai statant namus, bet ir senuose pastatuose.
- Lyginant su tradicine rekoperacine sistema – investicijos gerokai
mažesnės.

UAB Šalta šilta
860393368

Daugiau informacijos galite rasti gamintojo puslapyje.
www.inventer.de