Tema: Re: tvirtinimas prie sildomu grindu
Autorius: 2ju
Data: 2010-10-18 13:38:41
silikonas arba skysti vinys, priklausomai ka ir prie ko klijuoji.

klozetui ir silikono pritvirtint pakanka. aisq pries tai pavirsius nuvalyt atitinkamai reikia.
--

Agra-Stasys  2010.10.18 10:16:57 sako:

-"Kokiais klijai ir kokia darbu seka?
-"
-"--
-"Regards,
-"
-"Stasys Medelis
-"UAB Agra Corporation
-"Kalnujai
-"Raseiniai reg. LT60320
-"LITHUANIA
-"
-"Tel. mob.: +37068560538
-"stasys.m@agra.lt
-"www.agra.lt
-""2ju" <justinaseta@architektai.taskascom> wrote in message news:xn0h0iugd198xv000@news.omnitel.net...
-"-"mano patirtis kiek kitokia. tad dabar tik klijuojam viska
-"-"
-"-"
-"-"--
-"-"
-"-"
-"-"eimaz  2010.10.17 04:40:06 sako:
-"-"
-">-"plytele su klijais ~1cm, vamzdeliai betone min 3 cm po juo. suk ~2cm  vaztais ir pataikyti i vamzdelius sansu 0. pas mane vonioje suko karkasa  aplink vonia 2,5cm varztais, nepataike nei vienoje vietoje.
-">-"
-">-""Liuc" <dedespalis_@_gmail.com> wrote in message  news:i9cvke$d4v$1@trimpas.omnitel.net...
-">-"-"Sveiki,
-">-"-"pasidalinkit, prasau, liaudiskais receptais kaip tvirtinti "daiktus"  prie  sildomu grindu? Klijuoti, skystos vinys, sukti varztais 3 kartus  sukalbejus "teve musu", nesukti visai? Bus tvirtinami tai baldai, tai  kokios vamzdines sistemos, tai voniu apdaila, tai dar kas. Kaip spresti  pasistojusi klausima?:)
-">-"-"
-"-""
"