Tema: Re: kavos aparatas
Autorius: monaxas
Data: 2010-10-16 09:25:13
Turiu Jura Impressa F50. Tas pats kaip tavo nuziuretas tik be energijos taupymo mygtuko ir dizainas kitoks.
Pirkau 2006 per ebay is vokiecio uz ~2400 Lt Siai dienai "CUPS MADE" 3895

Patenkintas, manau, kad namuose turi buti automatas. Ryte atsikeli, paspaudi ijungimo mygtuka (gali uzsiprogramauot, kad pats tam tikra valanda isijungtu),
paspaudi "rinse" per keleta sekundziu prasiplauna ir gali darytis kava. Labai patogu. DD darau 2 puodelius kavos, savaitgali 5-10, kai yr sveciu ar balius koks, tada dar daugiau.

Nepatogu tik tai, kad reik periodiskai valyt (as valau kas antra savaitgali) padekla kur subega skalaujant vanduo (galima ijungiant ir isjungiant kist indelu po ciaupais, bet man patogiau kai to nedarau), indeli kur krenta tirsciai. Pastarieji gyvena dregnai, todel pelyja.

Kitu valymu oporatas prasosi pats:
Clean - kas 200 puodeliu lygtais. Yra visas ritualas, reik turet valymo tabletka.
Filter - kas 200 litru lygtais. Naudoju filtrus, tai jis manes ir pareikalauja. Gali filtro nenaudot, jam pasakai, tada gauni kas kazkiek laiko (turbut irgi 200 ltr) komanda
Decalcify. Irgi reik turet tabletka, bet jau kitokia.

Filtras kainuoja apie 40 Lt, valymo tablete apie 6 Lt.

Kava:
bandziau Illy (tipo pizdupizda kokia kava) - nieko ypatingo. Normali yra Paulig Espresso, bet man yr geriausia Prego.