Tema: Re: boileris + dujinis katilas
Autorius: arulis
Data: 2010-10-15 19:48:49
"Darius S" <darius x@ centras . lt> wrote in message
news:i99pca$839$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei kaitina pratekantį vandenį, tai ok, jis juk šaltas.
> O ar nebus taip, kad tas siurbliuko varinėjamas vanduo užvirs? Pvz nespės
> atiduoti šilumos boileriui, o katilas kaitins jau karštą vandenį.
mintis teisinga,bet - neuzvirs, o  tiesiog issijungs pakiles tarkim iki +60.
paskui kol atves , vel isijungs.
kadangi boileris paprastas, tai jo gyvatukas mazas, tai nuemimas energijos
bus labai nedidelis. reikes kokiu 3-8h kad pasiltu boileris, o jei tiesiai
ji uzpildytum - manau kad 15-30min uztektu