Tema: Re: Senas laikrodis
Autorius: Niccolo
Data: 2010-10-14 20:34:19
Tai jei Plungė tinka - galiu parašyti.
O dėl kinivarpų pamylėto korpuso. Aš tai pirmiausiai nusivalyčiau su specialiai baldų (dar geriau - senovinių baldų) valymui skirtu valikliu. Po to gal kinivarpų skyles užtepčiau medienos glaistu, o ant viršaus - vaškuočiau Mylands vašku. Arba bet kuriuo kitu vašku :-). Bet čia - tik mano idėja, už rezultatą neatsakau.