Tema: Re: oro kondicionieriaus efektyvumo grafikas
Autorius: Laimis
Data: 2010-10-14 13:01:42
Sauliusv rašė:
> Nu pasiskaiciuos koks nors zmogelis.
> Manai kad paskui jis tvarkys tai ka pasiskaiciavo, piesh grafikelius ir
> talpins internete, kad prasidetu aishkinimas koks jis durnius, kad state
> dvi irangas ir kad blogai matavo ?

Kuo čia dėtas internetas, grafikų piešimas ir mano manymas ką tas
žmogelis darytų bei kokie durniai ir dėl ko jį paskui durnintų. Tai
įmanoma padaryti (grubiai, apytiksliai įvertinti) buitiškai, o jei tai
įmanoma, tai įmanoma ir sulaukti atsakymo į originalų klausimą ar tą jo
potekstę, kad kokybiškesnių daiktų gamintojų pateikiamos COP kreivės
atitinka realybę...