Tema: Re: husqvarna trimeris
Autorius: Kobra
Data: 2010-10-13 09:21:03
ant tokio galingumo dazniausiai galima deti viska, iskyrus metalini diska
(reikia ziuret instrukcijas). Tai priklausonuo to, koks yra velenas. jei
eina strypas, galima det ir diskeli, bet su tokia galia nieko per daug
nenuveiksi. taip pat ir reduktoriai buna silpnesni. As pjauciau tik su zilka
ar metaliniu peiliu.