Tema: Re: transejos apsauga nuo uzvirtimo
Autorius: bzik
Data: 2010-10-11 14:41:51
vandentiekis ir kanalizacija. Kol nepridave viso projekto, neleidzia i tinklus jungtis fiziskai (nesinaudojant) - "gal sh.... patyliukais leisi",  "gal bandymu metu kas nors nutiks ir pretenzijas reiksi". Pridavimas tempiasi nuo liepos, o i pabaiga vis bandymu metu kazka blogo suranda, kazkur gyventojai atraportuoja apie nesutvarkyta aplinka ir pan. Buvo geri orai, laisvo laiko, tai pasidariau viska iki vamzdziu paklojimo. Tada uzejo lietus ir dalis griovio uzgriuvo. Vakar pasigavau traktoriu, ir vel sutvarkiau iki klojimo lygio. Siandien sako "zinot planavom priduot spalio 15, bet dar tas ir anas, manau leisim jungtis tik lapkriti". Man del poros kausu niekas nevaziuos, o vandeny ismirkes molis rankomis is tokio gylio labai smagiai kasasi :(