Tema: Re: sildymas elektra
Autorius: Rimve
Data: 2010-10-11 09:47:30
Kondicionierius gal sildymui ir neskirtas, tam yra oro silumos siurbiai,
inverteriai sugebantys sildyti iki -25 ir zemesniai temperaturai.
Sildymo efektyvuma reiketu skaiciuoti sezonui, o ne teperaturai -20. Mano
siurblys prie +7 isspaudzia 5,5, prie +10 >6,5 naudinguma. Pavasari ir
rudeni kaip dabar, o tokie periodai trunka ~4 menesius, sildo papigiai (yra
naktinis ir virykles tarifas).
Naudoju sildymui ji jau 3 metai. Sia ziema buvo extrymas, bet kai lauke
buvo -23, patalpoje jau tik +19 (1 aukstas, vitrinos, 2 durys i lauka). Yra
visokiu produktu. Jei nori sildytis, neziurek i pigius, ziurek daikin,
mitsubishi ir pan.
Na o sia vasara tai be jo turbut buciau gyvenes automobilyje :), todel
realiai pas mane jis siemet sukasi visus metus. Elektros sueda uz 80-220 Lt
priklausomai nuo salygu. Pvz. dabar sukasi ant minimumo, labai daznai
issijunges stovi. + palaiko pastovia dregme, filtruoja, jonizuoja ora,
vedina (ima is lauko ora).