Tema: Re: Kodel rasoja mano ... langai ... kb
Autorius: Sauliusv
Data: 2010-10-10 19:24:24
;-)
Cia matyt klientai uzkniso skambinedami ir uzduodami viena ir ta pati
klausima.
Bendradarbe ana savaite susidejo visam bute plastikinius langus.
Jau klausineja darbe - kodel langai apacioj prie palanges rasoja ? Blogi
langai ar blogai sudejo ?
Matyt dar meistrai angokrascius patvarke tai dregmes dar daugiau bute
pasidare.

Tai nuraminom, kad vedinti reikia arba shildyti buta.
O kiek tokiu yra kur ishkarto skambina Arturui ;-)

Sauliusv