Tema: Re: na pasidalinkite kieto kuro kainom
Autorius: Dar321
Data: 2010-10-09 00:42:12
Tik nereikia lele... Mano uošvienė su tiotka pakaitom kūrena Kalvį 2-16 jau 6-ą sezoną, iš katrų 3 atkūreno anglim - jokių problemų.
Pelenai lieka. Šlakas susidaro špižiniuose katiluose, kur dega iškart visa pakura, ir nuo karščio lydosi pelenai, o kalviai yra apatinio degimo katilai.

Pagarbiai,
Darius