Tema: Re: El. rozeciu izoliavimas
Autorius: Ginthus
Data: 2010-10-08 09:07:35
Nu tik nesugalvok purkst putas kur papuole.
O nusiteikes lupt viska lauk ir perdaryt is peties, ar tenkins ir koks maziau efektyvus dezutes vidaus patepliojimas?
Pirmuoju atveju lupt lauk visa montazine dezute ir permontuot naujai. Jei ten tikrai pasirodys skyle, tuomet galima panaudot dar viena didesne paskirstymo dezute, o i ja kruopsciai iklijuot mazesne montazine dezute uzpildant gerai ertme tarp dvieju dezuciu. Tik nesugalvok "uzglusint' ventiliacinio kanalo kaimynam.