Tema: Re: Katilines aprisimas ir boileris - problemele...
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2010-10-06 18:08:43
Tai cia igrudus perleidimo voztuva (jis su spyruokle) gaunasi kaip ir
atbulinis. Turiu toki 3/4, tik jis staciu kampu, o ten sukinetis pas mane
duokdie tik apie 50 cm ilgio. O priverstiniai atsidarymai nuo slegio,
tikriausiai tik siurbli bereikalingai apkrauna.

Paziurejau schemoje http://www.vilterma.lt/get.php?f.1569  - deja, kaip ta
vamzdi beraityk is boilerio, vistiek atbulinis voztuvas butina tvarka
ikaltas.

Kokiu principu veikia sitas:
http://www.celsis.lt/uzdaromoji-ir-jungiamoji-santechnine-armatura/vamzdyno-armatura-giacomini/voztuvas-atbulinis-universalus-vv-1-giac-atbulinis-voztuvas-vv-1.html?lang=2&_artperpage=100 ?
Jungti reiktu vertikaliai, nes vietos ne velnio nera.

P.S. AMB tema stropuva+boileris skaiciau, siuo atveju kalba jau apie
padaryta aprisima, kuri reiktu tobulinti.