Tema: Re: mikrobangu krosneles
Autorius: EDO
Data: 2010-10-05 16:47:30
o gal yra kokia firmine pvzd gorenje arba teffal parduotuve kur siu dalyku
butu. mane dar domina variantas kai mikrobange yra pakabinama po spintele.
maciau reklama kazkokios mikrobanges kuri po spintele pritaisyta. taip
suprantu kad garu isvedimas pas ja yra per apacia o ne per virsu. gal kas
matet kas tokia turi?

p.s. imontuojama netinka.