Tema: Re: duju ivedimas - ar TAIP gali buti??
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-04 22:27:06
nu bet kai jau buvo katilas ir dujos sunaudotos, tai ziurek atsirado
galimybes ir noras ir pas dujininkus projekta patvirtiniti, skiatliukus
pakeisti. O cia isiavizduok, atiena pilietis, tauzija apie tai kad nori duju
sildymui ir pan. O kam tam duju darbuotojui dirbti, geriau pasakykime jam
"zinai tai cia barngiai tau kainuos, gal tu eik pas elektrikus". O vat kiek
tas brangiai kainuos ir nesako, bijo kad tau gali pasirodyti priimtina kaina
:)
Pasakojo cia visai nesenai, miestelio atsakinga pareigune uz detaliu planu
ruosima atejus pasiterauti pasakoja, kaip cia reikes dataluji daryti visam
kvartalui (ex gamybine teritorija), kad savininku daug, tikrai nesutari ir
t.t. Kai zmogus iniciatyvus pasikalbejo su kaimynais tai dauguma jau irgi
buvo pas ta bobele del detaliojio plano ruosimo ir girdejo tas pacias
pasakas tipo "gal geriau tu nedaryk" :) Tai kam sukti gava valdininkui del
darbo, geriau pasukime galva kaip atsifutbolinti nuo jo, alga tai ta pati :)

T:)