Tema: Re: Sildymas elektra, kiek reikia galinngumo?
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-03-20 13:41:30
kaip cia yra su tuo sildymu elektra? vieni sako kad islaidos tas pats
kas geotemriniu, kazkur buvau uztikes besigirianti kad 230 kv. namui,
sildo elektra moka 400 LT....hmm. netikiu. juk geoterminiu tenas nevisad
veikia, nuo katilo priklauso, pas vienus tenai isijungia nuo -10..
aisku, elektros reikia siurblio gyvybei, bet ne grynam sildymui, kas
butu sildant elektra...
man rodos, jeigu butu elektra tas pats, svedai, vokieciai pas save SS
tikrai nesidetu.