Tema: Re: senos laciugos griovimas
Autorius: Sharkius
Data: 2009-03-18 13:37:45
blah blah.. bandei kadanors nuvezti kazka i tas nemokamas aisteles? As
bandziau - sestadieni popiet nuveziau ~15 padangu, pusbacki atrabotkes ir
dar trecdali kuzavo visokio slamsto i stambiagabariciu atlieku aikstele...
paziurejau ant vartu kad darbo laikas grynai "valdiskas" ir apsisukaiu...
atrabotkes pusbacki ir chlama sumeciau i artimiausia daugiabucio konteineri,
padangas - kaimo kaimynui ant siloso kruvos. Jei tie kam priklauso rupintis
viso sito gerio utilizavimu nesupranta, jog darbo metu paprastai zmones ne
siukles vezioja, o dirba, tai man tuo labiau nerupi kur visas geris is
konteinerio nukeliauja... Naglesniem ir gamtos nemyletojams apskritai px jog
kazkokiam barsukui ar grybautojui maiso griovyje besivoliojantys saldytuvai
ar senos sofos... Is dalies juos ir pateisinu...