Tema: Re: Vejo/saules jegaines
Autorius: Julius
Data: 2009-03-17 21:44:05
Tu vistik pasišnekėk su http://www.aet.eaf.ktu.lt/se/index.php
Bet manau be 50kl. nieko normalaus nepadarysi.
Jei turi tokią apylaisve sumą ir gali palipėjęs ant kamino pažvelkt į
ateitį- daryk ir mažiau kausyk postringų.
Asmeniškai esu pasistatęs 700W malunėlį (gamintojas deklARAVO 1kW).
Mėgėjiškiem pasižaidimam sutaupau apie 15% energijos. Palnuju papildyti
saulės baterijomis ir dar padidinti našumą.
Investuoti į tai tikrai verta, nes kai pagalvoji, kokius pinigus investuoji
į krūtą auto, kuris vežioja tavo šikną...
O Ševaldiną tikrai atleis ir tada...
"Help" <muumumu@mumum.lt> parašė naujienų
pranešime:gpoqmd$2as$1@trimpas.omnitel.net...