Tema: Re: Savaime issilyginantis sluoksnis
Autorius: Saavaas
Data: 2010-10-01 10:04:51
Jei surasei pgl eile tai kaip ir geriausias butu tas Schonox FA, bet kad
Kaune neradau nieko kas juom prekiautu, ar blogai ieskojau ? kaina kiek
suprantu jo ~70Lt/maisiukas, o to Thomsit ~40lt/maisiukas ir yra Kaune, tai
ar tikrai ir kokybes santykis dvigubai jaucias, ar imt thomsit ir nesukt
galvos, nes i vln nes poros maisiuku vaziuot nelabai pasiryzes.
Ir dar, sakai viskas priklauso nuo to ar "normaliai ispilsi" ? o kaip ispilt
kad butu normaliai, gal galima placiau ir ar tai iveikiamas darbas niekad to
nedariusiam, be su teisingai isaugusiom rankom :) i ka reiktu atkreipt
demesi liejant, ar butinas tas spygliuotas volelis, kuom ji galima pakeist
(jo kaina SSS maciau ~60lt)? ar uzsimaisyti visa kieki ir lieti visa plota
is karto, ar daryt per kelis kartus padarant ale temperaturines siules ?