Tema: Re: Kas metala vilniuj pjausto?
Autorius: VNO
Data: 2010-09-30 09:19:35
manau cia +/- aiskiai parasyta.
http://www.aga.lt/International/Web/LG/LT/like35agalt.nsf/docbyalias/sol_laser_cutting_N

O del vandens:
cia geras aprasymas:
http://www.vpsjet.com/lt/technologija/

pjovima vandens srove eme yra sliegis.
Vanduo su abrazyvu "eina" su 2000-3500 atm , tad yra stakliu, kurios be problemu pjauna 20-30 cm plieno lakstus.
pats gyvai mates jau daug kartu, tai ispudzio jau tokio nera.
Bet kai matai pirma karta -  tai zandikaulis truputi nukrenta :)

pjaunan lazeriu nieko nesimato - o vandeniu zymiau didesnis WOW efektas:)

deja, vandens pjovimas nera toks kokybiskas kaip lazeris.
Pagal kokybe skyrstyviau taip:
- plazama
- vanduo
- lazeris

po lazerio preke jau galima atiduoti uzakovui, po vandens lieka uzvarta, kuri pjauna pirstu kaip chirurginis peilis.
va pvz i musu gaminiu, 3mm NPL krastien po lazerio:
http://www.directus.lt/index2.php?option=com_datsogallery&func=wmark&mid=153

Be to pjaunant vandeniu, stove yra kugio formos - tad plieno krastine nera pjaunama 90 lapsniu kampu.
Link apacios pjovimo storis plateja.
Tai gerai matos aint didesniu storiu. O ne visi dar turi naujas stakles - kurios ta problema kompensuotu.

Pjaunant su vandeniu vel gi del abrazyvo ant plokstes pavirsiaus lieka 0.5-1mm smeliatoves efekto takelis.
Ir jei pvz pjauni nerudijancio plieno veidronio slifavimo lapa, tai jau bus negerai :)

VNO