Tema: Re: Vamzdziu storiai
Autorius: Ziogas
Data: 2010-09-27 15:54:07
> daryk pratekamą pajungimą ir bus beveik pofig kaip pajungti
> ta prasme vienas vamzdis kairėje radiatoriaus kitas dešinėje.
> ir dar geriau šils tas radiatorius.

Variantas tiktu, bet radiatoriai nauji, pajungimas is apacios ir radiatorius
su termostatu. Tai tokiu atveju manau, kad svarbu paduodamas ir griztamas.
Nebent pasakysi, kad nesvarbu.

> o atsekti galima... išleidi sistemą ir pili aukščiausiam taške į 1 iš
> vamzdžių vandeni
> o katilinėje žiūri iš kurio atbėgs vanduo iš paduodamo ar grįžtamo.
> aišku jei ne vienvamzdė sistema pas tave padaryta - tada neatseksi taip
> lengvai

Pagal visus pozymius sistema yra dvivamzde, o pasiulymas pilti vandeni
auksciausiam taske, man patiko, aciu. Tuo labiau, kad sistema dabar tuscia.