Tema: Re: ruukki dangos kaina
Autorius: S
Data: 2010-09-27 12:40:51
Man tai dzin, as irgi buciau uz shiferi, bet zmona gulasi kryzium - jam
negrazu, nors tu ka.
Tingiu gincytis ir paskui jaustis kaltas, todel desiu skarda, o kazkada ja
reiks turbut keisti ar bandyti dazyti (dar nemaciau ranilos dazytos, ji
turbut surudija tiek, kad dazyti neapsimoka).

Deciausi cerpes, bet nuolydis tik 14-15 laipsniu, tai kaip ir atkrenta toks
variantas.\