Tema: Re: Kondensatas ventiliacijoje
Autorius: Rici
Data: 2010-09-27 12:20:24
Vonioje dregna , garai kildami metaliniu ( ??)  kanalu kondensuojasi ant
saltu sieneliu ir varva zemyn.

Pas mane ta pati problema, kad is vonios per salta palepe i lauka vamzdis
pravestas.
Bega ciurkslem per ventiliatoriu zemyn kai atsala.

Pagal rekomendacijas apsiltinau vamzdi .Praktiskai 0 naudos - nes vamzdis
isala nuo atviros angos per stoga.

Dabar perdariau- pajungiau iventiliatoriu i  plastikini vamzdi 1 m, ji
apsiltinau ir nebevedziau lauk, o palikau palepeje.
palepe nesildoma - prasivedina naturaliai. Gal nera geriausiai dregme ten
kisti, bet kitaip nesugalvoju..

Ant vamzdzio galo uzdejau dar toki ventili, kur atsidarineja pats kai
pradeda pusti ora.

Dabartiniu mano supratimu tas plastikinis vamzdis bus siltas nes galas
uzdarytas ( kazkiek) ir tas vanduo turetu nesikondensuoti.

Kitokio varijanto nematau.
Metalinio kanalinio vamzdzio net nepradek siltinti, nes tas nepades.

Rici